Samgående skapar stark aktör inom digital affärsutveckling
Publicerad november 5, 2025
Publicerad november 5, 2025

Noos Digital Consulting ansluter sig till Rocket Revenue och 56K Digital för att bilda en enhet som fokuserar på digital affärsutveckling. Målet är att äga hela kedjan för denna typ av utveckling.
– Det handlar inte om att bli en större byrå, utan om att bli en mer strategisk partner, säger han.
Detta samgående följer efter att Rocket Revenue och 56K Digital slog sig samman tidigare i våras. Med Noos Digital Consulting inkluderas nu ytterligare kompetens i strävan att bli en ledande aktör inom digital transformation.
Noos Digital Consulting har under de senaste åren blivit en viktig strategisk rådgivare för flera nordiska detaljhandelsföretag och besitter även erfarenhet inom digital handel.
De tre företagen har tillsammans expertis inom områden som marknadsföring, teknik, data och kreativ utveckling, vilket skapar en stark grupp med kontor i Stockholm, Göteborg, Borås och Helsingborg.
– Med Noos tar vi oss närmare våra kunders verkliga affärsutmaningar och förenar strategisk höjd med operativ precision, säger han.
Målet är att erbjuda en helhetslösning för digital affärsutveckling, med fokus på e-handel, detaljhandel, FMCG och konsumentvarumärken. Den samlade expertisen omfattar flera vertikaler inom dessa områden.