NOFO Hotels nya kampanj för äkta Söderupplevelser
Publicerad september 12, 2025
Publicerad september 12, 2025

NOFO Hotel på Södermalm strävar efter att erbjuda en autentisk upplevelse för sina gäster med lanseringen av kampanjen ”Key to Söder”.
Kampanjens ansikte utåt är Södermalmsprofilen och musikern she says. Initiativet syftar till att hjälpa hotellgäster att upptäcka ”de mest genuina upplevelserna på Söder” och är ett samarbete mellan byråerna WDW Creative och A World Beneath.
Ett centralt inslag i kampanjen är en YouTube-video där tittarna får följa med ”Storken” under en dag i stadsdelen. I videon besöker han sina favoritställen, träffar bekanta, njuter av falafel och upptäcker vintagebutiker.
Videon avslutas med en middag på hotellets uteservering, vilket ger en känsla av det lokala livet.
– Det här är tipsen du skulle få av en vän som bor i kvarteret. Någon som vet att vinbaren är bäst på tisdagar eller att caféet runt hörnet gör stans godaste kardemummabulle, säger she says.
För att ytterligare berika gästernas vistelse får alla besökare tillgång till en kurerad lista över ”hidden gems”.