X
Nordic region's business magazine • november 10, 2025
gmsa NEWS
  • Nyheter
  • Om Mediainsikt
  • Kontakta oss
Prenumerera
Logga in
  • Nyheter
  • Om Mediainsikt
  • Kontakta oss
  • Nyheter
  • Om Mediainsikt
  • Kontakta oss

Gemenskapens styrka i Göteborgs Stadsmission nya kampanj

Publicerad november 10, 2025

Göteborgs Stadsmission presenterar en ny varumärkesfilm som syftar till att framhäva betydelsen av gemenskap och medmänsklighet. Denna film ingår i organisationens långsiktiga kommunikationsplan ”Tillsammans är vi aldrig ensamma” och hyllar dem som arbetar för att göra Göteborg mer omtänksamt.


Medverkan i filmen kommer från skådespelaren Tomas von Brömsen och artisten Valter Nilsson, som dessutom ansvarar för filmens musik – en tolkning av Håkan Hellströms ”Tillsammans i mörker”.


Produktionen har skapats i ett nära samarbete mellan Göteborgs Stadsmission, STYGN Studios och byrån Dear Friends, som återigen fått förtroendet att stödja organisationen i sitt arbete för stadens mest utsatta.


– Det här projektet ligger oss varmt om hjärtat. Göteborgs Stadsmission gör ett ovärderligt arbete varje dag, och vårt mål har varit att förmedla den värmen och medmänskligheten som präglar deras verksamhet – och hela staden, säger hon.

Mest lästa
  1. Zaptec utmanar fossilromantiken med ny kampanj

  2. Nytt kommunikationskoncept från Compricer med frilansteam

  3. Reinfeldt och Juholts offentliga bilder och deras framtid

Fler intressanta artiklar

Gemenskapens styrka i Göteborgs Stadsmission nya kampanj

Publicerad november 10, 2025

Göteborgs Stadsmission presenterar en ny varumärkesfilm som syftar till att framhäva betydelsen av gemenskap och medmänsklighet. Denna film ingår i organisationens långsiktiga kommunikationsplan ”Tillsammans är vi aldrig ensamma” och hyllar…

KFC och Stranger Things: En ny reklamkampanj i samarbete

Publicerad november 10, 2025

KFC har inlett ett spännande partnerskap med Netflixs populära serie ”Stranger Things” inför den efterlängtade avslutningen av serien den 27 november. Det rapporterar Adweek.I den aktuella reklamfilmen, framtagen av byrån…

Crux Comms får nytt uppdrag av Jolt Energy

Publicerad november 10, 2025

PR-byrån Crux Comms har tilldelats ett nytt uppdrag av laddningsföretaget Jolt Energy. Uppdraget innefattar strategisk PR-rådgivning, presskommunikation och positionering på den svenska marknaden.- Vi har valt Crux Comms för deras…
rekryteringar

Veckans förändringar: Nyrekryteringar inom branschen

Publicerad november 10, 2025

Resumé presenterar en översikt av rörelser inom reklam, PR, marknadsföring och kommunikation mellan 3 och 9 november 2025.Philip Ghatan har varit med om att skapa en av landets största byrågrupper,…

En internationell karriär inom svensk kreativitet

Publicerad november 9, 2025

Paula Maso har haft en fascinerande karriärresa som sträcker sig från Caracas, Venezuela, till Stockholm där hon nu arbetar som creative lead på Klättermusen. I en intervju med Resumé delar…

Kampanj för cirkulär design lyfter avfall till nya höjder

Publicerad november 8, 2025

Kampanjen ”Impeccable waste” belyser hur avfall kan transformeras till en symbol för cirkulär design. Den svenska reklambyrån Ape CC är ansvarig för den globala kampanjen för Coachtopia, en innovationsplattform som…

Jonas Enghage ansluter till Deep Studios i Helsingborg

Publicerad november 7, 2025

Jonas Enghage, en av grundarna till Forsman & Bodenfors, har nu valt att gå vidare till Deep Studios i Helsingborg efter mer än tre decennier på sin tidigare arbetsplats. Under…

Bubs nya varumärkesidentitet: Lekfullhet och Modernitet

Publicerad november 7, 2025

Bubs, Orklas populära godisvarumärke, har genomgått en betydande förändring av sin identitet. Inför sin lansering i USA och öppnandet av en ny flaggskeppsbutik i Stockholm har Bubs fått en uppdatering…

Bakom scenen med Jan Emanuel och Alexander Bard

Publicerad november 7, 2025

Veckans avsnitt av Debrief är nu tillgängligt för lyssning. Aktievärdet av Håkan Juholts respektive Fredrik Reinfeldts personliga varumärken diskuteras, och frågor ställs om hur dessa kommer att påverka deras offentliga…

Reklam fälld för objektifierande innehåll

Publicerad november 7, 2025

En annons för Betakaroten premium har fått stark kritik av Reklamombudsmannen (RO) för att vara sexualiserande och nedvärderande. Den visar en kvinna i en uppknuten bikini och har rullat på…

Kategorier

  • Ai
  • Byrå samarbete
  • Google
  • Kommunikation
  • Marknadsföring
  • Medianyheter
  • Okategoriserade
  • PR
  • Rekryteringar
  • Resultat
  • Sociala medier
  • Telia
http://Annons%20
GMSA NEWS
mail Created with Sketch Beta.