Yo Adrian stärker sin närvaro med tre nya kunder
Publicerad november 24, 2025
Publicerad november 24, 2025

Byrån ser sociala medier som ett verktyg för att tillföra värde snarare än en traditionell reklamyta. – Vi tycker att man ska se sitt flöde som en produkt, för det är så det upplevs, säger hon.
Kärcher, Björk Haircare och Sportson Sverige har alla valt att samarbeta med Yo Adrian för att förbättra sin organiska synlighet i sociala medier. Byråns fokus ligger på att bygga community snarare än att bara köra kampanjer, enligt ett pressmeddelande.
– Sociala medier är inte primärt en reklamyta. Det är en plats där varumärken får förtjäna sin plats genom att bidra med värde och något på riktigt, säger she.
Byrån arbetar med organiska strategier och sätter varumärket i centrum.
– Vi tycker att man ska se sitt flöde som en produkt, för det är så det upplevs. Det är där människor möter varumärket i dag, formar sin bild av det och avgör om det är värt deras uppmärksamhet. Den upplevelsen måste hållas, säger hon.