The Humble Co presenterar en ny kampanj för ren munvård
Publicerad november 6, 2025
Publicerad november 6, 2025

The Humble Co introducerar tandkräm utan överflödiga tillsatser genom kampanjkonceptet ”So Basic”, skapat av Glam. Med det nyskapade begreppet ”Ungredients” lanserar företaget en rikstäckande kampanj där de visar en innehållsförteckning med ingredienser vanliga i andra tandkrämer, men som The Humble Co avstår från att använda.
Denna omvända innehållsförteckning pryder även tandkrämstuberna.
– Jättarna i vår bransch har länge tagit genvägar, ofta för ekonomisk vinning men sällan för kundernas skull. Det här är vårt sätt att utmana branschen och visa att munvård verkligen kan göras bättre, säger hon.
Kampanjen kommer att synas i OOH, tryck, sociala medier och genom influencers.
– Humble är unika i sin bransch – modiga utmanare som står för något nytt och ärligt i en värld av genvägar och påhittade USP:ar. Vi är otroligt stolta över att få lansera den här kampanjen och det nya konceptet tillsammans med The Humble Co, säger han.